inzichten

Klantinzichten

Wat willen jouw klanten nou echt?

Als je iets anders te bieden wilt hebben dan wat de concurrenten aan het doen zijn, moet je eerst heel goed begrijpen wat jouw idealen klanten belangrijk vinden. En als je echt wilt weten wat je klanten willen, moet je verder durven gaan dan simpele enquêtes!

Ontdek wat je klanten echt denken

KWALITATIEF ONDERZOEK

Om werklijk inzicht te krijgen in de gedachten van je klanten, moet je in gesprek gaan. Hun terrein opgaan en zien hoe ze in werkelijkheid met je product omgaan. En omdat het voor een bedrijf lastig kan zijn de hele waarheid van klanten te horen, kan het handig zijn een dergelijk onderzoek door een objectieve partij laten uitvoeren.(Ja, het is waar, klanten vertellen vaak meer aan een vreemde!)

CUSTOMER JOURNEY MAPPING

Wil je weten wat je ideale klanten mee maken tijdens hun koopproces, en waar je mogelijk eerder / nog meer daarop in kunt springen? Door de klantreis volledig uit te stippelen kun je beter begrijpen waarom ze bepaalde keuzes maken - en inzichten krijgen in hoe je ervoor kunt zorgen dat jouw bedrijf hun reisdoel wordt, en blijft!.

IDEALE KLANTTEVREDENHEID

Analyses en advies voor vermindering van klachten, servicestrategieen bepalen, en behoud vergroten. Alles voor iedereen willen zijn betekent niets voor niemand, dus eerst een goede definitie van de ideale klant en wat zij willen.
En wil je meer potentieel vinden bij de bestaande klanten? Er is een verkoopanalyse om dat zichtbaar te maken!

"Jij hebt altijd uitstekend advies voor hoe ik mijn diensten kan aanpassen aan de werkelijke wensen van de klant!"

eigenaar modebedrijf

"Wij vonden de sessie [ideale klant definiëren] heel erg bruikbaar voor ons. Wij gaan nu veel gerichter te werk."

eigenaar startende cateringbedrijf

Hoe kan ik je helpen?

Advies & projecten

Onderzoek, analyse, advies en implementatie, specifiek gericht op jouw bedrijf en jouw klanten. Standaard behoort niet tot de mogelijkheden!

Strategiesessies

Masterclass en brainstorm in één, we gaan met een zo divers mogelijke groep medewerkers of teamleden op zoek naar uitvoerbare ideeën.

Sparringpartner

Sparringpartner, mentor, business coach - allemaal mogelijkheden om objectief en vakkundig advies te krijgen wanneer het jou uitkomt.