Strategiesessies

Brainstorm en masterclass

Focus op een bijzondere strategie

Darla van de Riet begeleidt strategiesessies waar samen op zoek wordt gegaan naar zo veel mogelijk inspiratie en bruikbare ideeën. Deelnemers gaan in een interactief en productieve sfeer allerlei relevant en toepasbare inzichten en oplossingen bovenhalen, gesteund door haar kennis en expertise op het gebied van business management en klantgerichtheid.

Deze strategiesessies zijn een combinatie van brainstorm en masterclass, en leveren daardoor direct antwoorden en resultaten op.

Sessies kunnen worden afgesproken voor één of twee dagdelen.

Na iedere sessie ontvang je een praktische samenvatting van de besproken onderwerpen, de ideeën en actieplannen, die handig te gebruiken is als referentie en leidraad om langer de focus erin te houden.

Hieronder vind je meer informatie over enkele gerichte sessies. Heb je een specifieke vraagstuk dat je zou willen verkennen en beantwoord krijgen? Strategiesessies kunnen altijd op maat worden ingericht.

"Darla gaf op een ontspannende wijze inzicht in onze mogelijkheden. Waar lagen de kansen en waar de bedreigingen. O.b.v. haar analyses maakte de organisatie een ontwikkeling door met een concrete focus voor de toekomst."
-Robbert Janssen, Register Arbeidsdeskundige en Ervaringsdeskundig Directeur Stichting CCZW

klantstrategie

Klanten

Wie is voor ons de ideale klant? Waarom? Wat zijn de verschillende behoeftes van onze klanten en hoe kunnen we daarin voorzien? Wat vinden zij belangrijk? Tijdens deze sessie gaan wij op zoek naar antwoorden op deze vragen en meer rondom je ideale klant of buyer persona.

Lees meer

waardestrategie

Waarde

Wat waarderen onze klanten en waar worden ze echt blij van?  Waar zijn we exceptioneel goed in, veel beter dan welk concurrent ook? En komen die twee zaken wel overeen? Als we weten waar we de focus op moeten leggen, weten we ook gelijk welke zaken we kunnen laten. Tijdens deze sessie gaan wij op zoek naar antwoorden op de vraag wat in de ogen van de klant de werkelijke kracht is van de organisatie.

Lees meer

cultuurstrategie

Cultuur

De concurrentie is moordend; hoe kunnen wij ons bedrijf anders profileren dan al die andere aanbieders? Hoe kunnen wij onze klanten meer laten identificeren met ons merk? Hoe kunnen wij datgene wat wij doen spannender maken zodat klanten erover gaan praten en andere klanten aanbrengen? Tijdens deze sessie gaan we op zoek naar antwoorden op deze vragen en meer rondom het bouwen van een authentieke cultuur.

Lees meer